Nowoczesny samochód, z powodu swojej wartości, musi być wyposażony w wiele dodatkowych zabezpieczeń, nie tylko mechanicznych, ale także elektronicznych, które chronią auto przed złodziejami.

Autoalarm – dostępny również w wersji umożliwiającej sterowanie za pomocą fabrycznego pilota wbudowanego w klucz pojazdu;

  • System alarmowy klasy profesjonalnej

    * piloty radiowe z kodem dynamicznie zmiennym;
    * możliwość dokodowania nowego, w miejsce zagubionego, pilota (w serwisie);
    * zdalna funkcja "panic" (sztuczne wywołanie alarmu pilotem);
    * sygnalizacja syreną i kierunkowskazami;
    * ciche lub głośne załączanie;
    * własne zasilanie syreny (uaktywnienie syreny po odłączeniu akumulatora lub odcięciu przewodów zasilania);
    * wywołanie alarmu przez otwarcie drzwi i pokryw;
    * blokada obwodu elektrycznego
    * możliwość sterowania centralnym zamkiem;
    * dwukanałowy pilot (możliwość zdalnego sterowania siłownika bagażnika lub wlewu paliwa);
    * samouzbrajanie systemu ( funkcja do zaprogramowania);
    * pamięć alarmu (sygnalizuje o przyczynie wywołania alarmu);
    * możliwość wprowadzenia w stan serwisowy (wyłączenie alarmu celem oddania samochodu do warsztatu lub zagubienia pilota);
    * czujnik ruchu (reaguje na ruch wewnątrz kabiny, np. wybicie lub wypchnięcie szyby); 
    * możliwość uzbrojenia systemu bez czujnika ochrony wnętrza (np. pozostawienie dziecka w samochodzie);
    * automatyczne wyłączenie czujnika po trzykrotnym alarmowaniu; 
     

     

 

                 dodatkowa opcja

       * czujnik holowania (uaktywnia alarm podczas wciągania samochodu na lawetę) 
       * powiadomienie telefoniczne  
       * zestaw akumulatorów do zasilania centralki; 
       * powiadomienie GSM 
       * lokalizacja GPS  
       * możliwość zablokowania silnika z telefonu  

 

     

    • System alarmowy klasy standardowej

      wersja podstawowa:

      * piloty radiowe z kodem dynamicznie zmiennym;
      * możliwość dokodowania nowego, w miejsce zagubionego, pilota (w serwisie);
      * sygnalizacja syreną i kierunkowskazami;
      * ciche lub głośne załączanie ;
      * własne zasilanie syreny (uaktywnienie syreny po odłączeniu akumulatora lub odcięciu przewodów zasilania);
      * wywołanie alarmu przez otwarcie drzwi i pokryw;
      * blokada jednego obwodu elektrycznego;
      * możliwość sterowania centralnym zamkiem;
      * samouzbrajanie systemu ( funkcja do zaprogramowania);
      * pamięć alarmu (sygnalizuje o przyczynie wywołania alarmu);
      * możliwość wprowadzenia w stan serwisowy (wyłączenie alarmu celem oddania samochodu do warsztatu lub zagubienia pilota)

      * czujnik ruchu (reaguje na ruch wewnątrz kabiny, np. wybicie lub wypchnięcie szyby); 
      * możliwość uzbrojenia systemu bez czujnika ochrony wnętrza (np. pozostawienie dziecka w samochodzie);
       

    • System alarmowy klasy popularnej

      wersja podstawowa:

      * piloty radiowe z kodem dynamicznie zmiennym;
      * zdalna funkcja "panic" (sztuczne wywołanie alarmu pilotem);
      * sygnalizacja syreną i kierunkowskazami;
      * ciche lub głośne załączanie (opcja na życzenie);
      * wywołanie alarmu przez otwarcie drzwi i pokryw;
      * blokada jednego obwodu elektrycznego;
      * możliwość sterowania centralnym zamkiem; 
      * własne zasilanie syreny (uaktywnienie syreny po odłączeniu akumulatora lub odcięciu przewodów zasilania);

      pełna opcja:

      * wszystkie funkcje j.w.
      * czujnik ruchu (reaguje na ruch wewnątrz kabiny, np. wybicie lub wypchnięcie szyby);